Treningstrynet

Jeg hadde ei kjempegod ryggøkt i gårkveld! Var til behandling med akupunktur tidligere på dagen, og det fikk løsnet opp ryggen min skikkelig. Hadde god kontakt og pump hele økta igår, og det var en herlig følelse! Jeg har slitt med å få kontakt med ryggen både på trening og ved posering, men nå kjennes ting mye bedre ut 🙂 Håper dette vises på poseringstrening ikveld, alle jentene skal samles på gymmet med høye hæler og bikini ikveld. Nå skal det øves!

Så tenkte jeg at dere skulle få se mitt sanne treningstyne, for jeg smiler nemlig ikke når det er tungt.


Om å bite gjennom leppa, haha!

23 kommentarer
    1. Takk for en fin blogg! Hvordan klarer du å holde deg til dietten? elsker trening selv, men sliter med resultatene pga. forkjærlighet for brunost, smør, brød, sjokolade, pizza og alt usunt! Kan du skrive om motivasjon ifht. kosthold? 🙂

    2. Herlig tryne Nora! 🙂 må få noen å ta bilde av meg også, tror jeg har noen slike uttrykk jeg også, Hehe.
      Ha en super fin helg og kos deg med poseringstrening 🙂

    3. Digger jenter som pumper 🙂
      Fulgt deg litt nå, og blitt veldig klar for å starte å løfte vekter igjen. Tungt 🙂
      Må bare få ut en unge, hehe. Stå på Nora 🙂
      Hva med en video der du viser litt forskjellige øvelser ? alltid gøy =)

    4. Haha, digg tryne! man SKAL ikke se flotte ut når mN TRENER! man skal skrike og brøle å se røde å svette ut 😉 Så kan man heller se bra ut i ETTERTID:D

    5. MODEMARTIN: Trene og SLAPPE av 😉
      Ina: Hehe, tar i da vettu!
      Julie Tennes: Ja’a, blodig alvor dette 😉 Hihi.
      opaldiva: Det er bra, sanningen skal fram!
      frisksomenfisk: Enig 🙂
      Karoline: Det kan jeg gjøre! Kommer et innlegg neste uke 🙂
      Silje: hehe, tuuungt 😛
      Lina: Det tror jeg på! Ha en kjempefin helg du også Lina 😀
      Andrea: Næh, kosinga kan en ta etter trening 😉
      Thora Unstad: Ikke sant, helt enig med deg!
      Silje: Det kan jeg gjør vettu Silje 🙂 Lykke til med treninga!
      tomas fjeldberg: Mhm!
      Ida: Hehe, tuuusen takk for det Ida! Håper du har det flott i Danmark 🙂
      Therese: Nåja 😉
      Linn H: Word! helt enig med deg!
      Julie: Viktigste å ha med det 😉
      Hulken: Ingen smerte, ingen gevinst!!! 😀
      mylifeaskris: Det er bra 😀
      My life as Elsa: Hehe, bra det er flere av oss!!

    6. Treningstryne er kult:) Jeg har det selv og vil påstå at det er et svar på at man tar i nok! Du ser strålende ut:) Gleder meg til å se deg på scenen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg