Sushisøndag :D

Nå er jo dette en treningsblogg, men legger ved et bilde av meg og lillesøss fra konserten igår likevel.  Sånn ser jeg altså ut når jeg beveger meg utenfor gymmet – det går fint å være fit og feminin 😉


I motsetning til de fleste av vennene mine som også var på Åge konsert i går, så våknet jeg frisk og rask i dag tidlig. Veldig klar for morgencardio og spisedag! Jeg hadde ikke lyst på spisedagen i begynnelsen, og protesterte mot coach Gunnar. Heldigvis kom jeg på bedre tanker, og fant ut at det var best å høre på de som vet bedre enn meg! Kroppen trenger påfyll, og jeg gleder meg allerede til ei trening med bra trøkk imorgen!


Har kost meg skikkelig idag, taco, proteinbarer og epler ble spist før kveldens beinøkt. Til kveldsmat ble det sushi, helt sykt gode rainbow rolls! Lykke 🙂 Nå er det klart for Funlight-gele til dessert, og jeg veit at jeg ALDRI skal klage på en spisedag igjen 😉


18 kommentarer
    1. Fit og feminin er vel den ultimate kombinasjonen 😉
      Blir nesten litt trist når jeg tenker på at det å være “fit” (om enn ikke kjempemuskuløs) var det normale før i tiden, sammenlignet med dagens treningsfanatiker-stempel.. :O
      Godt du koser deg, og god form dagen derpå er gull 😀

    2. Fiiine kjolen, og fiiine Nora! 😀 Bah, skulle ønske jeg våknet opp frisk og rask også, hih. Og sushiii, namnam! Vil ha! 😀

    3. Marit og Gunilla: Tuusen takk 😀
      Connie Michelle Klæboe: Jepp, 2,5 dl funligt og en pakke gelatinplater 🙂 YUM!
      Mia: Jeg var i himmelen 😉
      Lilleproteiin: Tusen takk 🙂
      Opaldiva: Takk for det 🙂 Når man ligger lavt på kcal over en periode så trenger kroppen påfyll – og da tar jeg en spisedag. Veeldig enkelt forklart, men hvis du søker på det finner du hele artikkler om spisedager.
      mmm: Morgencardio er rett og slett bare kondisjonstrening før frokost om morgenen 🙂
      Hanne: Jeg vet, men forhåpentligvis blir strong the new skinny igjen 😉
      Linda: Da er vi to!!
      Martine: Helt sinnsykt 🙂
      felulah: Tusen takk for det, godt å høre 🙂
      Andrea: I knooow, gleder meg allerede til neste spisedag!
      June: Hihi, ser den 😉 Sushiiilove!
      Karoline: Den var det også :DD
      Ida: Jeg har skjønt det nå!!! 😛 Første gangen på diett vettu, har det ikke helt klart ennå! En HERLIG treningsuke til deg også 😀
      Anonym: Tusen takk 🙂 Det gjør jeg vettu, har sommerjobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg