Morgenfugl

God morgen! Nå er jeg akkurat ferdig med 50 minutter morgencardio, og det er den aller beste starten på dagen spør du meg. Glemmer helt at jeg er trøtt 😉 Sitter og nyter grøten min før jeg skal på jobb, men jeg er TOM for sjokoladeprotein! Krise! De siste tre dagene har jeg spist jordbærgrøt, vaniljegrøt og cookies and cream-grøt, med ulik suksess 😛 Vaniljegrøt med vaniljeessens er favoritten av de tre, men ingenting slår min kjære sjokkisgrøt. Gleder meg masse til pakken fra Nordic Nutrition kommer!

Formsjekken i går gikk bra, fikk bekreftet at jeg er i rute. Blir en spisedag på imorgen for å fylle opp lagrene, så forhåpentligvis er jeg full av trykk på trening neste uke! Allerede kjøpt et par proteinbarer som jeg skal kose meg med 😉  Tenkte jeg skulle vise dere Jack3d, som er et produkt jeg tar før trening. Det inneholder bla. koffein, kreatin og arginin, og gir utrolig bra energi under trening! Digger det, og det er favorittproduktet mitt by far 😉 Selges desverre ikke i Norge, men hvis dere tar svipptur over grensa får dere tak i herligheten! Heldigvis får vi iallefall tak i Swebar her i landet 😉


19 kommentarer
    1. Herlig med morgenkardio! Du kan jo prøve å tilsette litt kakaopulver + f.eks vaniljeprotein og få en sjokovaniljegrøt? Er ikke mange kcal i kakaopulver, men det er kanskje ikke tillatt på dietten?

    2. Ikke dårlig å komme seg ut så tidlig på en lørdag 😉
      Men har hørt at jack3d er uovlig jeg i Norge, at det er et stoff i det som blir tatt for doping her i landet. Og dersom man blir dopingtesta så blir man tatt for doping!! Stemmer dette eller?

    3. Marita…. hva slags “stoff” skulle det være? og hvorfor skulle i det her tilfelle, Nora bli testet?

    4. Googlet Jack3d, og fant det samme som Marita. Flere utøvere (bla i Sverige) har testet positivt etter bruk av dette. Det er en grunn til at det er forbudt i Norge. Så jeg tror Nora skal være forsiktig med inntak av dette stoffet.

    5. hva ska hun være bekymret for ? og hvilke virkninger er det av stoffet? blir hun Arnold over natta?

    6. Husker ikke navnet forøyeblikket, men er noe på G. Jeg bare ville høre om det var slik, for synes det virket spennende, og kunne tenke meg det selv. Men dersom det skulle være ulovlig, vil jeg jo ikke. Bare derfor jeg hørte, ingen annen grunn =D

    7. marathondream: Tusen takk, skal kose meg ja!
      Andrea: Takk for tipset, men jeg får heller vente til pakken fra Nordic kommer 😉
      truestorytelling: Håper du får en flott dag! 😀
      Marita: Fint at du spør 🙂 Jack3d inneholder Geranium. Hvis du går innpå denne ( “http://fitnessbloggen.no/blogg/2010/7/5/fettforbrenner-med-dokumentert-effekt/ ) artikkelen så finner du en artikkel om fettforbrenneren Frenzy som selges lovlig i Norge, og som også inneholder Geranium. Artikkelen sier følgende om Geranium:
      “Det skal likevel nevnes at geranium står på WADA?s antidopingliste. Dette skyldes ikke at geranium er doping, men forklares med den kraftige prestasjonsfremmende effekten. Mattilsynet har derimot tillat den som bruk i kosttilskudd. ”
      Og når mattilsynet tillater det og sier at det er greit, da er det greit for meg også 😉
      Malin: Østersund :))
      Bekymret: Håper du leser kommentaren min over. Hvis du tar ett år tilbake var heller ikke L-glutamin og BCAA å få kjøpt i Norge. Det betydde vel ikke at man skulle være forsiktige med det fordi, gjorde det vel? 🙂
      it’s training: SUPERHERLIG 😀
      ivrig leser: Hehe 😉 Jack3d gir MASSE energi iløpet av ei treningsøkt, og det ligner veldig på N.O-xplode 🙂
      Marita: Bare fint at du spør, så jeg fikk klarnet opp i det :))

    8. Lina: Begge deler ja!
      Gymsokkbaby: Kreatin monohydrat er jo det som gjør at enkelte samler vann, og det er det samme som er i jack3d 🙂 Men jeg har ikke merket noe til det!
      Bekymret: Så bra at du vil meg vel 🙂 Men du må huske at det bare er Sverige som har dopingtester, og der er det jo 100% lovlig 🙂 Så det er faktisk umulig at noe så harmløst som kosttilskuddet Jack3d skulle gi meg problemer på noe som helst vis – hvis det kunne ha gjort det hadde jeg ikke tatt det heller. Så ingen grunn til bekymring 🙂

    9. Kristina: Jeg begynte med 1 scoop, men nå er jeg oppe i 3 ;P Ble fort “immun” eller hva jeg skal kalle det. Derfor har jeg hatt en pause nå, og får god effekt av 2 🙂 Prøv deg frem, energikick kommer du nok til å få uansett 😀

    10. 1, 3-DIMETHYLAMYLAMINE er stoffet som er ulovlig i Jack3d.
      Jeg bor i Kongsvinger og er 18år. Jeg har tatt et par turer over grensa og handlet kosttilskudd på ‘bodypower’.
      Stoffet ble satt på dopinglista i 2010.
      Også en del andre pre-workout supplements som inneholder 1, 3-DIMETHYLAMYLAMINE.
      Hvis noen her driver med organisert idrett ville jeg holdt meg unna nesten alle pre-workout supps, siden ved en positiv dopingtest ville du blitt utestengt fra idretten 2-3 år.
      1, 3-DIMETHYLAMYLAMINE er også mye brukt i medicine mot adhd, fordi stoffet gir et utrolig bra fokus.
      btw, JO, Jack3d er ulovlig i Norge, samt mange andre produkter du finner på kostillskudd butikker i Sverige.
      Det er bare å sjekke Norges antidoping nettsider eller olympiatoppen.
      Syntes likevell det er helt greit å bruke produktet så lenge man ikke konkurrerer innen sport.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg