Paul – økta er ikke den samme uten :)

Nå har jeg skrevet en del om både diett og cardio, men ikke så mye om det aller viktigste – styrketreninga. Jeg trodde selv at jeg hadde trent skikkelig styrketrening noen år, hvor jeg kjørte RYP og diverse andre program alene. Dette trodde jeg helt til jeg flytta hjem til Trondheim i fjor høst og begynte på Kaliber. Miljøet på gymmet er knallbra, og det er utrolig motiverende å trene sammen med så mange fantastiske utøvere som det er på Kaliber. Det var her jeg møtte personen som idag er min største inspirasjon – og en av mine aller beste venner.

 
Paul Alexander Rusten er en fantastisk kroppsbygger som har utrolig bra peiling på trening. Å trene sammen med noen som er så dedikert som Paul er motivasjon til tusen. Å se hvordan han gir 150% på hvert eneste sett og hver eneste repetisjon oppmuntrer meg til å gi like mye. Jeg hadde aldri hatt den fysikken jeg har i dag om det ikke hadde vært for han. Jeg hadde ikke engang vurdert tanken på å stille i bodyfitness før jeg møtte Paul, jeg visste knapt hva det var engang! Ved å trene sammen med Paul fikk jeg rask fremgang, jeg ble strekere og jeg så tydelige endringer på kroppen min. MYE større endringer enn jeg noen gang hadde sett med x-antall timer spinning og aerobic i uka som jeg hadde gjort før.  Den første gangen han nevnte at jeg burde stille tenkte jeg at han var gal, men nå sitter jeg her godt på vei inn i min første konkurransediett. Alt takket være han 🙂



Når jeg har blodsmak i kjeften, rødsprengt i trynet og tenker at jeg ikke klarer mer er alltid Paul der og pusher meg videre. “Du har to til Nora!”   Og da tar jeg to repetisjoner til. Jeg aner ikke hvor jeg henter de ifra, men hvis Paul sier to til – da tar jeg to til.  Vi trener en 5-splitt med rygg, skuldre, bryst, bein og armer, og kjører sammen så ofte vi får til. Jeg føler selv at jeg utrolig heldig som får trene sammen med Paul, og ikke minst er jeg evig takknemmelig for all tid og innsats han legger inn i treninga mi. Økta er ikke den samme uten 🙂

Tar deg snart igjen Big P!!! 😉

8 kommentarer
    1. Fantastisk bra gym, Kaliber er d beste uten tvil ; ) Paul er helt RÅ, så inspirasjon å god hjelp finner du nok i/hos han =))

    2. Gjestetrente i Trondheim en gang, og langt inni markløfttåka fikk jeg med meg litt posering og diettprat fra denne karen. Hyggelig som bare det! Høres ut som om dere har det helt supert på treninga 😀
      Jeg blir så glad de dagene det er “seriøse” styrketrenere på gymmet mitt, stemninga blir en helt annen med en gang!

    3. Så utrolig herlig! Du er utrolig heldig som har en slik å trene med, det må nok hjelpe veldig mye på treningene og motivasjonen, akkurat slik som du sier! Skulle ønske jeg hadde hatt en slik selv, da er det nok lettere å ta alt litt mer seriøst også.

    4. Drea: Av ei herlig jente 😉 Høhø!
      Hulken: Uten tviiiil 🙂
      Hanne: Ja, jeg skylder han utrolig mye! 🙂 Blir ufattelig bra stemning av sånnt ja!
      KunnskaprikTrening: Ja, jeg er superheldig 😀
      bendictestrening: Ja, det er det 🙂
      Marianne Monsen: Det betyr utrolig mye å ha en treningspartner ja, anbefales absolutt!
      Madinææ: Hehe, det er bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg