Armer med Anja!

I dag skulle jeg egentlig trene bein, men de er ikke helt i hundre etter gårsdagen ennå. Føler meg litt som ei 90 år gammel kjerring når jeg går! Da ble det armer istedet, jeg liker å ta ting litt etter dagsform. Både biceps og triceps fikk gjennomgå på treninga. Kveldens økt kjørte jeg sammen med flotte Anja, og jeg lekte paparazzi innimellom settene 🙂 

Veldig fornøyd med denne treningsuka, og er maks klar for at neste uke skal bli ENDA bedre! 

Jobber med guns’a 😉


Gladlaks på trening 😀


Flere som er stive etter trappehelvette!


Hva har du trent i dag? 

10 kommentarer
    1. Jaja, Nora, dette var jo det man kan kalle “real life” bilder – svette, rødsprengte og usminkete jenter ;D

    2. Hei 🙂 Så utrolig flott du ser ut! Lurer på om du kan legge ut noen bilder fra før du begynte og nå? Morsomt å se framgang og hvor du begynte 🙂

    3. KristineLOVES: Det høres bra ut! 🙂
      Connie Michelle Klæboe: Tusen takk for det 😀
      Anja Røverdatter: Hehe, vi ær da så fiiine atte!
      Livet på Svalbard: Tuusen takk, moro å høre :))
      Renate: Tusen takk for det! Jeg skal se hva jeg finner av gamle bilder 😉

    4. Bloggen din er bare super! Henter masse inspirasjon her, og så er det så moro med alle bildene.
      Trappeintervaller står det respekt av når man i tilegg trener tung styrke, puh.. Ellers er jeg veldig for å trene etter dagsformen når man holder det gående såpasse hardt, man er jo mer utsatt for overtrening enn unnasluntring når både motivasjon og målsetning er så sterk 😀

    5. Hanne: Så utrolig hyggelig å høre! Gøy med sånne kommentarer 🙂 Liker å trene etter dagsform selv, og sliter ikke akkurat med unnasluntring nei 😉
      Anneli: Alltid LÆKKER du 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg