Søndagsfri?

Det er sikkert mange grunner til at du ikke har lyst til å trene på dager som idag. Det er jo tross alt søndag. Det regner ute. Du begynner å bli litt tett i nesa, og da er det jo best å la kroppen hvile for å ikke bli syk. Du burde heller sortert klesskapet. Du er fyllesjuk fra igår, og da får du ikke noe ut av treninga uansett. Det er fotballkamp på tv. Du skal begynne et nytt og bedre liv på mandag.

Ingenting kommer av seg selv – DU må gjøre innsatsen for å nå drømmene dine.

 

Ha ei herlig treningsøkt 😉

13 kommentarer
    1. Enig med de over her! Noe er bedre enn ingenting;)
      Idag skulle jeg løpe 4×4. Ble inspirert av din trening i går, og kjørte på med intervaller i trapper!
      4×4 ganger opp og ned trappene. 150 trinn, melkesyre! Dødsgodt etterpå da;) Skal definitivt gjenta denne!

    2. Tar meg en velfortjent fridag en dag i uken. Eller.. tar meg en halvtimes spasertur ute, men ser ikke på det som trening. 🙂 Og om 2 uker skal jeg ha en ukes pause fra treningen! Veldig viktig å la kroppen få hvile og bygge opp musklene 🙂

    3. Ofret drikkingen i går for å ha ork til å trene i dag:) Ville heller ikke at kroppen skulle arbeide å fælt med å forbrenne alkoholen da jeg heller vil at den skal forbrenne annet 🙂

    4. Jeg har gått 7 km og jogget 3,5 km med 4×4 (h******) intervaller i dag, er meget fornøyd! Klikket deg inn i min bloglovin, må følge deg videre!

    5. Cecilie: Sant så sant!
      Maria T: Da er vi to!
      marathondream: word 🙂
      frisksomenfisk: Så utrolig gøy å høre! Bra jobba, keep it up 😀
      Astrid: Joda, men INGEN har vondt av en søndagstur 😉
      fun2run: Hvis du går en tur hjelper det vettu! 1 uke fri fra trening høres helt sykt ut for meg, hadde jeg aldri klart!
      <3 kristine: Så bra! Håper du hadde ei knalløkt 🙂
      benedictestrening: Braaa, sånn skal det være 🙂
      Livet på Svalbard: Bra 😉
      it's training: en dag uten trening er en dag uten mening 😉
      Maria: Så braa! Keep it up 🙂
      Charlotte: KJEMPEVALG! Sånn liker jeg å høre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg