Magefavoritter

Jeg vil ha sixpack så fort som mulig, helst skulle jeg hatt den i går! Mens jeg venter på packen får jeg bare fortsette å trene magemusklene,  og her kommer to av mine favoritter nå om dagen:

1. Crunches og skrå crunches i Hammer Strength maskin

 

2. Hengende Captains Chair 




Disse to øvelsene river som bare det, og jeg kjenner det i magemusklene i dag for å si det sånn! Hammer Strength maskina er uten tvil en av mine favorittmaskiner på gymmet. Nå skal jeg til behandlig for å få bukt med ei litt vrien skulder, håper det funker!

Hva er din favorittmaskin?

12 kommentarer
    1. Jeg bruker sjelden maskinøvelser, men barbell rollouts på mage er absolutt min favorittøvelse 😀 Den river i hele kjernemuskulaturen, og jeg kjenner det godt i både armer og skuldre!

    2. Har mange favoritt øvelser, men de jeg liker best nå fortiden er renegade rows, plankevarianter, sidehev med ekstra vekt også edderkoppen 🙂

    3. Ja det er gode øvelser – ev beinhev. Både barbell rollouts og crunch på fitnessball er bra. Hvis det ikke er smekkfullt på mattene tar jeg windshield viper med ball. 🙂 Veldig kul header – du har trent, ja!

    4. mylifeaskris: I knooow, den river som faen ;P
      Silje: Frivekter er det jeg er mest fan også, men godt å variere innimellom!
      Andrea: Tusen takk, gleder meg selv også 😀
      laaa: Edderkoppen?? Den har jeg ikke hørt om før!
      Kristine: De er helt klart favoritter her også 🙂
      Hermtikk fra Svenskhusket: Tusen hjertelig takk for det!
      Helene Drage: Jeg også, selv om jeg HATER den innimellom!
      Merethe: :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg