Klar for ei ny uke :)

Matpakker for de neste to dagene er klare! Jeg er ikke noe stor fan av å bruke mye tid på kjøkkenet, så jeg lager alltid mye i gangen. Dette tok ca. 30 minutter, altså 5 minutt per matpakke 🙂 Da kan ingen komme å si at de ikke har tid til å lage sunne matpakker, for det tar akkurat like lang tid som å smøre ei tørr brødskive 😉

Det er klart for ei ny treningsuke, og jeg er 100% motivert for knallharde økter denne uka! Det har vært litt halvveis etter jeg kom hjem fra USA, måtte ha litt tid til å komme inn i rutinene igjen. Nå er jeg back in business, og jeg skal gi alt på gymmet fremover!  Denne uka startes med armer. Jeg trener både biceps og triceps samme dag, og bytter på hvilken av de to jeg starter med hver uke.

Smiling is optional, finishing is not!

20 kommentarer

Siste innlegg